+38 0342 504605      office@arpi.org.ua

Агентство з розвитку приватної ініціативи запропонувало унікальний бренд для спільного туристичного продукту – подорожі містами-перлинами історичної та культурної спадщини Східної Європи.

 

Створення туру здійснювалося в рамках проекту «Східноєвропейські перлини» Туристичної Асоціації Івано-Франківщини, яка з цією метою навесні 2015 року організувала спеціальну робочу групу, куди були запрошені також експерти Агентства. Проект ставив за мету збільшити щорічну кількість туристів, які відвідують шість обраних міст Західної України та Східної Польщі (Львів, Івано-Франківськ, Коломия, Люблін, Замосць та Пшеворськ), ключових центрів міського культурного туризму Західної України та Східної Польщі.

Така амбіційна та далекосяжна мета змушувала знаходити найбільш оптимальні рішення у виборі дієвих концепцій створення якісних продуктів на туристичному ринку. Зусиллями команди проекту вже були розроблені аудіоекскурсії історичними частинами кожного з міст-партнерів, що розповсюджуються у супроводі мап турів, ліфлетів анонсів та плакатів для привернення уваги туристів. Кожне з міст в результаті проекту також отримало універсальні та зручні багатомовні путівники (вибір мов був зроблений на підставі результатів маркетингового дослідження проведеного напередодні).

Найбільш складним виявилося створення спільного туру для всіх шести міст, що веде туриста з міста в місто, дозволяє на свій розсуд обирати місце старту чи фінішу подорожі. Тут команда проекту зіштовхнулася з запитаннями, які зводили нанівець будь-які дизайнерські ідеї для промоції туру. Як об’єднати непоєднуване? Що має поєднати абсолютно різні за величиною, економічним розвитком, індивідуальною історією міста? Не вдавалося знайти хоч щось, що б однаково асоціювалося з усіма містами одночасно.

Сприйнявши це як виклик, а не як проблему, експерти Агентства сфокусували свої зусилля на найбільш оптимальних способах досягнення результату. Було вирішено відштовхнутися від деталей і віднайти по одному унікальному елементу для кожного з міст, що визначать їх індивідуальність. Оскільки часу було надто мало, було проведено експрес-опитування, де з’ясувалося, які елементи архітектури, яскраві особистості чи інші міські принади наявні в цільових містах, викликають асоціативні зв’язки з кожним із них. Такими виявилися кована скульптура «Дерево щастя» у Івано-Франківську, музей «Писанка» у Коломиї, старовинний трамвай у Львові, а для польських міст – канатоходець, що щороку виступає на міському фестивалі «Штукмістрів» у Любліні, чарівна туроператор Моніка, що організовує яскраві екскурсії з переодяганнями у старовинні сукні, у Замосці та музей пожежників у Пшеворську. А поєднали все це два елементи –

давній годинник і бруківка. Годинник символізує час, про який можна забути, потрапивши в ці міста, як у кожне окремо, так і у спільній подорожі, а давня бруківка – це променад, що притаманний усім без винятку старовинним містам Європи.

Після цього було створене гасло «Там, де мрії збуваються», що однаково милозвучне українською та польською мовами. Композиція зі спільних та індивідуальних особливостей міст у поєднанні з гаслом туру стали основою дизайну унікальної промоційної брошури та інших промоційних елементів туру.

Так був створений спільний візуальний стиль для шести на перший погляд різних, а як виявилося, дуже близьких, українських та польських міст. Поки що рано оцінювати прямий фінансовий ефект отриманого бренду, але вже зараз він привертає увагу туроператорів та туристів, викликає жваві обговорення делегацій, захоплення у гостей міста, а найголовніше – є предметом гордості та пошани для кожного з поєднаних брендом міст-перлин Східної Європи.

Довідково:

Проект «Східноєвропейські перлини: створення та просування продуктів міського культурного туризму в транскордонному просторі» виконувався Туристичною Асоціацію Івано-Франківщини за співфінансування ЄС з серпня 2013 до липня 2015 року.



вул. Дністровська, 26, офіс 12,
м. Івано-Франківськ, 76018, Україна

+38 0342 504605


office@arpi.org.ua
www.arpi.org.ua

@ Агентство з розвитку приватної ініціативи