+38 0342 504605      office@arpi.org.ua

Місто Долина – одне з найактивніших міст Прикарпаття в напрямку впровадження електронних послуг для населення. З тим, як здійснюється оптимізація адмінпослуг в місті та створюється реєстр громади, познайомила нас керуюча справами Долинського міськвиконкому Світлана Сапетна. П. Світлана учасниця ознайомчого туру з практиками е-врядування до Естонії та Швеції у 2013 році, що був організований в рамках проекту «Розвиток е-врядування в Івано-Франківській обл. України» Агентством з розвитку приватної ініціативи.

 

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» до структури Долинської міської ради було введено посаду реєстратора територіальної громади. З 08 червня адміністративні послуги щодо реєстрації місця проживання, реєстрації місця перебування, зняття з реєстрації, видачі довідок про місце реєстрації та склад сім’ї надаються працівником міської ради Долини. Одночасно формується реєстр територіальної громади. Для цього створено програмне забезпечення, що дозволяє створити бази даних зареєстрованих у місті Долині громадян та сформувати адресну систему. На сьогоднішній день така база даних уже налічує близько 8300 будинковолодінь, а також до неї внесено близько двох тисяч мешканців міста, це майже 10% від всіх жителів міста.

 

Для оперативного формування реєстру територіальної громади міська рада звернулася із запитом до відділу ведення Державного реєстру виборців для одноразової передачі відомостей Державного реєстру виборців для створення реєстру територіальної громади, що передбачено постановою Центральної виборчої комісії від 17 лютого 2016 року № 55. Така передача повинна здійснитися протягом 10 робочих днів. Ми зможемо сформувати на 90% реєстр територіальної громади. Це пов’язано з тим, що реєстр виборців містить інформацію тільки про осіб від 18 років.

 

Щодо видачі довідок про склад сім’ї, то працівник міської ради (реєстратор територіальної громади) видає людині довідку та заносить інформацію у базу даних. На це, звичайно, потрібно трохи часу. Тому поки що під кабінетом утворюються черги, особливо в ранковий час. Проте людям, що звертаються за довідкою повторно, уже не потрібно ще раз подавати документи, довідка видається миттєво.

 

«Наша мета, – зауважує п. Світлана, - якнайшвидше сформувати реєстр територіальної громади та налагодити процес передачі інформації між міською радою та іншими державними структурами, щоб в майбутньому люди не носили довідки від установи до установи, а процес обміну інформацією відбувався без участі замовників послуги. Аналогічні зміни відбудуться і в міській раді. Ми розпочали перегляд всіх інформаційних карток для надання адміністративних послуг з метою виявлення документів, які можуть передаватися між відділами міської ради без участі замовника. Це значно полегшить громадянам процес збору і подачі документів».

 

П. Світлана також розповіла про отриманий досвід та враження від недавньої участі у Міжнародній конференції з питань електронного управління (30-31 травня 2015 р. у в Таллінні). Детально про це – на офіційному веб-сайті міста Долина за посиланням: http://rada.dolyna.info/novyny/svitlana-sapetna-prahnemo-stvoryty-umovy-ta-resursy-dlya-zabezpechennya-nashyh-hromadyan-nalezhnym-rivnem-posluh/



вул. Дністровська, 26, офіс 12,
м. Івано-Франківськ, 76018, Україна

+38 0342 504605


office@arpi.org.ua
www.arpi.org.ua

@ Агентство з розвитку приватної ініціативи